Heti és napi iroda takarítás.Heti 1-2 vagy 3 alkalommal való takarítás kisebb létszámú irodákban optimális lehet. Ha nincs nagy forgalom, akkor ez a gazdaságosabb verzió.
A műveleti sorrend általában a következő: szemetesek ürítése, íróasztalok felületének tisztítása, padlózat és szőnyegek porszívózása, padlózat felmosása, vizes helyiségek takarítása(csempék, csapok, wc-k, piszoárok).
Nagy létszámú irodák, üzletek számára fontos lehet a napra kész takarítás, melyet a kora reggeli órákban vagy esti órákban lehet elvégezni.
A műveleti sorrend itt is hasonlóképpen alakul, mint az előzőkben leírtaknál. Hozzájárulhat még a töltő anyagok kihelyezése( kézmosó, papírok), illetve a tiszta törölközők kihelyezése is.
Ha irodája tisztán tartását szeretné hatékonyan megoldani hívjon minket bizalommal, többféle megoldást is kínálunk.